Štítky

pondělí 3. října 2016

Nezdravá závislost

Tak a je to tady. V minulém "článku" jsem psal o tom, že je notebook v opravně, zpět se mi vrátil již v pátek a to se nemělo stát.

V sobotu ráno, skoro v poledne jsem se podíval na stůj a křičel na mě 3. díl HP ať ho konečně přečtu a Poslední víkend zase křičel ať na něj už konečně dopíšu recenzi, co píšu přes 3 týdny. Tak jsem si vzal počítač k sobě do postele, že se vrhnu na recenzi a konečně to dopíšu. Hrdě jsem tedy šel s počítačem do postele... No a najednou byla rozkliknutá složka se seriály a já přemýšlel co si pustím. Rozhodl jsem se že dokoukám 1. sérii AHS (American Horror Story), upozorňuji že nejsem fanoušek hororů a strašidelných věcí. Tak jsem teda pustil 8. díl a nakonec jsem dokoukal celou sérii. Potom sem si řekl, že recenzi cenu nemá psát a tak jsem raději šel ven, konzultovat s kamarádkou svůj problém. Vrátil jsem se domů, pozdravil s počítačem a začetl se do článků o AHS, zjistil že většina událostí v seriálu je inspirována skutečnými vraždami... Tak následovalo mírné zděšení, ale usnul jsem v klidu. Prostě takové normální usínání.
V neděli jsem vstal o něco dříve než v neděli, opakovala se většina sobotního rána a já se přistihl u toho jak stahuju 2. sérii. Tak si říkám: "Ale, však to bude v pohodě, prostě počkám až se to stáhne a pak to smažu a NEBUDU se na to dívat." No dále si pamatuju jak klikám na ikonku seriálu a sleduju 1. díl.
 
Ovšem stále mohu tvrdit, že jsem na tom dobře, protože jsem viděl 2 a půl dílu 2. sérii a mám výraznou alergii na písničku Dominique, protože to tam hraje pořád dokola, díl po dílu... A jestli mi to někdo pustí, buď on jde pod zem, nebo já do blázince, za sestrou Jude.
 
Tak tady máte můj víkendový program a zároveň i doporučení na co se podívat až se bude nudit. No a pokud již sledujete tak mi dolů do komentáře napište, která série je vaše nejoblíbenější. Hezký večer přeji a ať Vás nepřijde stáhnout Bloody Face z kůže ;)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat