Štítky

úterý 30. srpna 2016

To co nepochopím...

 
Dneska bych se s Vámi chtěl podělit o můj zážitek z knihkupectví. Včera sem si zašel koupit 3. díl Harryho Pottera, a když sem tam tak stál a díval se co si tak ještě vzít, slyším paní vedle sebe jak své dceři, ukazuje knížky a jestli by nějakou nechtěla. A pak dojdou teda k HP - zbývají tm už jen 7. a 6. díl no a paní teda ukazuje a říká: "A tuto knížku bys nechtěla?" "To je princ dvojí krve ten mě nebaví," odpovídá jí na to dcera a tak jí paní podává Relikvie smrti a holka na to: "Ale toto sem už viděla a četla, takže to nechci." Já nevím jak Vám, ale mě přijde dosti divné když si někdo nepřečte třeba 6. díl ze sedmi dílné série. Ano ta holka neřekla, že ho nečetla, ale z kontextu jsem to tak pochopil a to je věc, kterou nechápu. Proč by to někdo dělal. Jestli chcete tak se se mnou podělte o názor v komentářích.
 


5 komentářů:

  1. Ahoj, nabízíme spolupraci pro knizni blogery: http://www.cbdb.cz/spoluprace-pro-blogery

    OdpovědětVymazat
  2. Tohleto taky nepochopím, nemohla bych přeskočit díl ze série a začít další, něco by mi uteklo a pak bych se v tom ztrácela. A zrovna u HP jsou ty zvraty docela velké.

    OdpovědětVymazat
  3. Me sestka taky nebavila, ale ur ite bych to nemohla cist na preskacku:(. Nojo, deti. Ma ji vrazit Selekci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já u Harryho zaostávám, ale zatím mě 1. dva díly bavily tak snad se to u dalších dílů nezmění...

      Vymazat